test

Jumaat, 9 April 2010

Isteri disimbah Asid

Sesuatu yang saya mushkil tentang kes isteri disimbah asid ialah, mengapa dia ada stok asid di rumah?

Anda ada simpan stok asid di rumah?
Asid apa?
Berapa liter?

7 comments:

  1. Cuka getah yop. acid formik yop.

    Penoreh getah yop mesti ade simoan cuka getah.

    BalasPadam
  2. Asid utk gold tester, asid hidroklorik dan asid nitrik, Insya allah sy xsimbah bini saya... :)

    BalasPadam
  3. asid penanggal cat kot...

    BalasPadam
  4. Bhai Sebol,

    Gua bukan setakat ader asid citrik jer.. tapi.. semua jenis asid ader... hahaha... rembat masa zaman sekolah menengah dulu.... siap dengan tabung uji lagie... hahahaha.... errr... boleh pakai lagie ker atau dah abis tarikh luput... hahaha... dah 20 tahun tinggalkan sekolah menengah la... hahaha....

    BalasPadam
  5. Hashim:

    Masa saya tulis persoalan ini saya belum baca artikel yang mengatakan ianya cuka getah.

    scogold:
    wah,

    C++:
    aku pun ada buat macam tu zaman muda dulu, macam mana nak pulangkan?

    BalasPadam
  6. asid hidklorik ada dalam perut dia kot. Dia cucuk perut dia dan terus curah kat bini dia.

    BalasPadam
  7. Salam 1Malaysia..ni mesti dulu berniaga jual2 asid ni..cuka getah ke??penoreh kot dulu dia ni...

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit