test

Khamis, 7 Mei 2009

Undang-Undang Tubuh yang Baru?

Undang-Undang Tubuh Negeri Perak?

"Speaker hanya boleh dijatuhkan dengan kaedah mengeheret tubuhnya ke luar dewan"






Undang-Undang Tubuh Negeri melaka?

"Ketua Menteri Hanya boleh dijatuhkan dengan mencampakkan tubuhnya ke Kuala Sungai Melaka".

13 comments:

  1. Kalo buta mata dan hati.. sure tak nampak apa yang tak kena ngan kes kat Perak tue.... Rasanya la... mampuih terus kot UBN lepas nie dalam PRU13.....

    BalasPadam
  2. ala kasim ampunkan mak kasim......cis perangai lebih teruk dari syaitan....

    BalasPadam
  3. ari ni ari kau esok belum tentu, kau ingat kau selamat binatang mb haram zambruk

    BalasPadam
  4. Kalau doa cencurut tak dimakbulkan tuhan macam mana?

    Kalau ada hikmah di sebalik tumbangnya kerajaan DAP Perak macam mana?

    BalasPadam
  5. tuan sebol...

    jangan tertukar kedudukan huruf t dan b sudah...

    BalasPadam
  6. sapa yang buta agaknya? hampa nak tahu Pakatam Rakyat boleh berdiri lama atau tak, hampa tengok pendirian DAP cukup laa..Depa kata satu Malaysia takkan berjaya selagi ada kaum bumiputera.Nih nak tanya, dekat Pakatan Rakyat sumer sudah setujuka konsep semua kaum adalah bumiputera ?? Kalau dah setuju, habak mai kat rakyat siap2, tak payah dolak-dalih..

    Dahla, hampa sume tak bosan dengan politik hipokrit di Malaysia ni.Ni aku syorkan, kita duk pakat ramai2 benti sokong Pakatan Rakyat, benti sokong BN, pilihanraya nanti kita vote mane-mane parti yang kita rasa boleh bawa Malaysia ke depan dan bukan sbb ideologi mereka, sebab dua-dua pun sama sajer hipokrit ideologinya.Bukan apa, kalau kita terus macam nih, takut timbul golongan taksub terhadap kelompok tertentu,sehingga akhirnya orang Islam bergaduh sesama sendiri seperti yang terjadi di negara arab.

    BalasPadam
  7. Jed:

    Apa yang hendak disedihkan,
    Mereka telah membuat inovasi kaedah C&H

    BalasPadam
  8. sesiapa saja dalam dewan rakyat boleh dijatuhkan dengan menggunakan kaedah 'mementes' (peteh org ganu kate).

    Kenapa lah dun-dun pakatan rakyat tak mementes aje kaki wakil2 dun BN haram tu biar dapat 'dijatuhkan' dengan cara seni kalaripayat?...ermm

    BalasPadam
  9. tuan sebol..

    kenapa agaknya gambar2 ni tak keluar di akhbar2 perdana ya?

    kalau keluar.. maka kita akan memakai pakaian hitam seluruh malaysia sekarang (mungkin) tanda berkabung terus satu malaysia.. kerana kerajaan sedia ada pasti akan terkubur sekejapan saja.

    kasihan sungguh orang2 yg tamak kuasa. apa saja cara di guna.. segala jentera kerajaan pun boleh di kerahkan. asalkan hasrat tercapai.

    hak rakyat yang mengundi? aah.. persetankan mereka. mereka ibarat semut2 kecil yg boleh di pijak2 saja.

    BalasPadam
  10. neo:

    Dr Dzul semalam cakap jangan panggil ia sebagai "media perdana" lagi.


    Semalam dah pakai baju hitam, aku ada 1 helai sahaja tshirt hitam.

    BalasPadam
  11. semua sama saja...jgnlah salahkan org saja tanya pd diri sendiri apa sumbangan kita utk ank cucu akan datang pada agama dan tanah air kita ni asyik dok nampak burok org lain je!fikir2kan lah wahai saudara saudari semua.

    BalasPadam
  12. Hahaha, politik ini lebih best daripada mana-mana realiti tv di dunia. Sangat real!

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit