test

Jumaat, 10 April 2009

Benarkah Sirul dan Azilah digantung?

Benarkah Sirul dan Azilah digantung?

atau disembunyikan oleh Paduka Bendahara?

15 comments:

  1. Main wayang kulit je tu!

    BalasPadam
  2. pergh mcm hang tuah
    jebat terlepas?
    jebat dah berkuasa?
    tuah akan lawan jebat?

    BalasPadam
  3. Kalau tidak digantung pun, bukannya kita tahu. Gembar mereka tidak pernah tersiar di akhbar mahupun televisyen. Pendek kata, kalau pagi ini kita berselisih bahu dengan mereka di tepi jalan pun, kita tidak akan tahu sebab kita tidak pernah kenal mereka.

    BalasPadam
  4. Kalau selisih tak per, kalau orang tu dapat arahan dari najib bunuh kita, lagi naya. Masa nak tembak kepala kita dia cakap"Akulah sirul pembunuh altantuya hari ini akau nak bunuh kau pulak". Jangan risau alamat salah seorang tertuduh kita semua tahu. Orang taiping rupanya. Rumah dia tak jauh dari Maahad Tarbiah Islamiah batu 8.

    BalasPadam
  5. aku sendiri punya persoalan begitu.. tengokkan pada wajah tunangnya tu macam takde apa akan berlaku sahaja.. :)

    BalasPadam
  6. Saya setuju semua pendapat di atas. Mereka akan dapat Kad Pengenalan baru, identiti dan mungkin jawatan/misi baru. Biasalah, takkan tak pernah tengok cerita di TV bagaimana ia dilaksanakan. Jikalau cerita di TV/pawagam ialah lakonan, tetapi dalam kes Sirul/Azilah "real".

    BalasPadam
  7. betul aku setuju dgn Tanpa Nama

    BalasPadam
  8. ni macam mission impossible..pabila misi telah berjaya identiti baru akan beri dan hidup seperti sediakala

    BalasPadam
  9. Salam ziarah,

    Lebih 50 tahun Umno mewarisi Malaysia dari Penjajah Inggeris.

    Menteri menjaga portfolio agama silih berganti. Perdana Menteri bertukar gilir. Islam masih terpinggir dan terkurung dalam Jadual ke-9 Perlembagaan Persekutuan.

    Hendak murtad begitu mudah, hendak berzina boleh bawah jambatan, hendak minum arak boleh di laman depan rumah, hendak makan dan hulur rasuah, boleh masuk Umno.

    Ke manakah halatuju parti perkauman Melayu ini yang telah melupakan asal-usul diri mereka sebagai hamba-hamba Allah.

    Mampukah Jamil Khir yang baru dilantik ke kabinet memikul tugas berat untuk meng'Islam'kan Umno?

    Ustaz Idris Ahmad memberi pandangan awal beliau.

    Mampukah Jamil Khir Meng'Islam'kan Umno?


    Bulan Penuh 2012

    BalasPadam
  10. Saya punya 2 sen:-

    Jikalau saya Tok Dalang, maka saya akan pastikan 100% kedua-dua kambing hitam ni disembelih. Kenapa nak bagi peluang mereka terus hidup dan menjadi duri dalam daging?

    Dead man tell no tales!

    BalasPadam
  11. Ini macam cerita ERASER lakonan Arnold.....KAh.Kah Kah..... Lucu lah kat Malaysia ni

    BalasPadam
  12. saye pun tak setuju ini...sbb kes ini lame sgt baru selesai...ape yg diorg buat..?? mkn gaji bute ker..??

    BalasPadam
  13. pernah tengok iklan chipsmore.sekejap ada sekejap takda.biasakan tengok wayang dilakonkan sendiri.ada kuasa semuanya boleh,tiada kuasa semuanya tak boleh.

    BalasPadam
  14. banyak sangat tengok filem hollywood pengkomen2 kat sini :D

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit