test

Isnin, 9 Februari 2009

Gambar Pendemonstrator Baring di Hadapan Kereta

Kejadian ini berlaku bukan di Gazza.
Kejadian ini berlaku bukan di Masjid Ubudiah atau Istana Iskandariah Kuala Kangsar.

Akibat daripada ketagihan Politik yang disebabkan oleh Beras Padu, seorang blogawan telah berdemonstrasi tanpa sebab dengan berbaring di hadapan kereta sambil memegang bendera Palestin.


Kejadian berpunca apabila blogawan itu mendapat idea untuk membuat catatan blog.
Anda sedang membaca catatan blog yang dimaksudkan itu.

21 comments:

  1. apahal tu..nak lepas gian tak sempat ke kuala kangsar ke apenye?

    BalasPadam
  2. sungguh kelakarr. tajuk yg mengurangkan sengal...

    mana FRU? mana polis?

    BalasPadam
  3. tuh mcm penat lepas tukar tayar kereta je. hehe :)

    BalasPadam
  4. macam pernah ku tengok je bendera tu. Tapi kat mana ye...????

    BalasPadam
  5. macam nak tayang kereta pun adoooo.
    komen gegurau je adanye

    BalasPadam
  6. demonstrasi sebab kena balik kampung bini ke?

    BalasPadam
  7. mungkin kena tulis "lakonan semula"

    BalasPadam
  8. Prof Hamirdin:

    Adeh!!!!

    Afrar:
    Hahaha

    Umialia:
    Polis tak sempat sampai, pendemonstrator sudah tak tahan panas jalan tar.

    KNizam:
    Demonstrasi tak berjayakah?

    Angkasanuri:
    Bendera yang sama digunakan pada Demonstrasi Bantah Kekejaman Israel di Masjid Al Azim dulu.

    Irtiyah:
    Kalau ada Camry, baru boleh dikira tayang kereta.

    Cikli:
    Aik! Mana tau kejadian itu berlaku sebelum "balik kampung bini"?

    Hashim:
    Itu memang demonstrasi, bukan lakonan semula.

    BalasPadam
  9. hahahaha
    nk curik gambar ni boleh?
    nak ltk kat blog! :P

    BalasPadam
  10. Bro,

    Tak real la. Kopiah putih tak ada.

    BalasPadam
  11. Bhai...

    Ko kalo nak pelakon tambahan FRU (siap lengkap dengan aksesori) atau SB... ko boleh contact gua.... gua ader semua aksesori tue... (jangan tanya mana gua dapat).... hahahaha...

    BalasPadam
  12. cencurut:


    Kelengkapan "Paintball"?

    BalasPadam
  13. kelakar amat gambo ni
    perhatikan riak muka sebol...riak muka takut kete lupa tarik handbrek...hiiiiiiii

    BalasPadam
  14. hahahaha.. memang la kelengkapan "Paintball" gua ader serupa sama itu "Hud-Hud" ... hahahaha...

    Bhai... lu kalau mahu "balaclava" kasi tau jer la... ko boleh dapatkan... hahaha

    BalasPadam
  15. alaaa..keja bodoh ls hahahahaa....israel tak nampak pun.....

    BalasPadam
  16. takde tmpt lain nak cari glamor ke ahahhaa.....

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit