test

Khamis, 23 Oktober 2008

Video Kuda kena sembelih

Tadi saya  pergi memilih kambing untuk dijamukan kepada  YB Salahuddin




Seekor anak kambing cuma memakan kaki saya


 Secara kebetulan ada seseorang telah sedekahkah seekor kuda untuk disembelih.
Ini videonya




Akhirnya kuda itu jadi begini.
Klik pada gambar kalau tidak takut darah.

8 comments:

  1. bakpo x lucut ikat kaki dgn pala?

    112413

    BalasPadam
  2. nuraflah:

    Saya balik sebelum kuda itu selesai dilapah.

    Seganlah nak minta.

    BalasPadam
  3. Kesian plak tengok kuda tu..

    BalasPadam
  4. Ingatkan awak dah pernah rasa..

    BalasPadam
  5. bole tanya pada blogger kuda kepang:-)

    BalasPadam
  6. xsanggup nk makan. kesian...

    BalasPadam
  7. tak sempat masuk endurance dah kojol..

    rasa daging kuda mcm daging lembu je kot.. buat sup gear box kuda boleh tahan juga ni..

    p/s: ada lalu tempat Terengganu Endurance semalam..

    BalasPadam

Google+ Hasbullah Pit