test

Rabu, 11 Julai 2007

Burung ini sedikit pun tak menangis.

cite pasal burung le.

cite pasal aku plak aka kejadahnya.

:P





Klik pada gambar untuk melihat gambat yang lebih terperinci.


Pagi tadi burung ni masuk rumah aku, tak boleh keluar, melayang-layang di ruang tamu. Saya nak cuba tangkap dia dan keluarkan dia, terlompat2 saya tetapi tak berjaya, kalau tidak, sudah tentu dia bebas diluar.

Akhirnya dia terlanggar kipas dan tercedera, tak boleh terbang lagi.
Kepaknya terlanggar kipas.

Luka pada sayap ------>
(k800i ni fokus tangan pula.)

Saya letakkan dia diluar, dia masih tak boleh terbang.

Jadi kubiarkan dia di suatu tempat tersembunyi sedikit dan sediakan air.

Terasa macam ada chemistry diantara aku dan burung ni, tetapi rasanya aku tidak pernah mempunyai hubungan sulit dengan mana-mana burung.


Burung ini sedikit pun tak menangis.
Dia Handal...
Dimana burung tu sekarang?
(senyap...)
Burung dah tiada.

p/s: Apa nama spesis burung ini?

0 comments:

Catat Komen

Google+ Hasbullah Pit